Ruilen of Retourneren

Voor het ruilen en terugsturen van bestellingen in onze webshop geldt het volgende:

  • Schoenen kunnen alleen worden geruild, wanneer het artikel onbeschadigd, ongedragen en compleet is. Wij raden aan om de schoenen op een zachte ondergrond te proberen.
  • Stuur de schoenen in de originele schoenendoos, verpakt in papier of kartonnen doos weer naar ons terug.
  • Wanneer u de bestelling naar ons terugstuurt, vult u dan het retourformulier zo volledig mogelijk in en geef in geval van ruilen duidelijk aan voor welk product u uw bestelling wenst te ruilen. Mocht het artikel niet op voorraad zijn, dan zullen wij u dit direct laten weten. U heeft dan de keuze om een ander artikel uit te zoeken of om het aankoopbedrag terug te laten storten.
  • De retourkosten zijn voor eigen rekening. Dit bedrag is bij PostNL € 6,95. U kunt uw bestelling binnen 14 dagen na aflevering terugsturen naar: Holweg Schoenen, Kerkstraat 87, 8325 BJ Vollenhove of gratis terugbrengen/omruilen in onze winkel.
  • Bewaar het verzendbewijs goed. Zodra wij uw pakket hebben ontvangen, ontvangt u van ons een e-mail.
  • Het bedrag dat u van ons tegoed heeft, wordt binnen 8 dagen na ontvangst van de schoenen overgemaakt op het IBAN bankrekeningnummer, dat u heeft ingevuld op het retourformulier. In geval van een klacht of verkeerde levering zullen wij de retourkosten aan u vergoeden.
  • Als u de schoenen bij ons in de winkel ruilt of retourneert, neemt u dan het ruil/retourformulier mee.
  • Ruilen en retourneren is ook mogelijk bij opruimingsartikelen, tenzij anders aangegeven.

Heeft u vragen? Stuur een e-mail naar webshop@holwegschoenen.nl of bel naar 0527-241234.