Ruilen of retourneren

Voor het ruilen en terugsturen van bestellingen in onze webshop geldt het volgende:

Schoenen kunnen alleen worden geruild, wanneer het artikel onbeschadigd, ongedragen en compleet is. Wij raden aan om de schoenen op een zachte ondergrond te proberen. Stuur de schoenen in de originele schoenendoos, verpakt in papier of kartonnen doos weer naar ons terug.

Wanneer u de bestelling naar ons terugstuurt, vult u dan het retourformulier zo volledig mogelijk in en geef in geval van ruilen duidelijk aan voor welk product u uw bestelling wenst te ruilen. Mocht het artikel niet op voorraad zijn, dan zullen wij u dit direct laten weten. U heeft dan de keuze om een ander artikel uit te zoeken of om het aankoopbedrag terug te laten storten.

De retourkosten zijn voor eigen rekening. U kunt uw bestelling binnen 14 dagen na aflevering terugsturen naar: Holweg Schoenen, Kerkstraat 87, 8325 BJ Vollenhove of gratis terugbrengen/omruilen in onze winkel.

Bewaar het verzendbewijs goed. Zodra wij uw pakket hebben ontvangen, ontvangt u van ons een e-mail.
Het bedrag dat u van ons tegoed heeft, wordt binnen 8 dagen na ontvangst van de schoenen overgemaakt op het IBAN bankrekeningnummer, dat u heeft ingevuld op het retourformulier. In geval van een klacht of verkeerde levering zullen wij de retourkosten aan u vergoeden. Als u de schoenen bij ons in de winkel ruilt of retourneert, neemt u dan het ruil/retourformulier mee.
Ruilen en retourneren is ook mogelijk bij opruimingsartikelen, tenzij anders aangegeven.

Heeft u vragen? Stuur een e-mail naar webshop@holwegschoenen.nl of bel naar 0527-241234.

Vraag- en klachtenformulier

Vul uw vraag/klacht hieronder in, zodat wij u zo snel mogelijk kunnen helpen.
Geef uw feedback